Det var längesedan jag skrev något här. . .

söndag, 9 Nov-08

bolton… och det beror inte på att det saknats saker att älta, tvärtom. Jag har bara inte haft tillräcklig lust. Men idag fick jag lust igen. Det är tydligen så att en av mina absoluta favoriter har uppträtt i Sverige. Och då menar jag inte favorit i vanlig bemärkelse – utan på ett annat sätt.

Michael Bolton har, så länge jag känt till hans musik, varit själva definitionen på total smaklöshet för mig. Han har gett mig ett namn att droppa när jag vill relatera till något uselt. Jag vet att smaken är delad och att många tycker att han är bra – men för mig representerar hans musik verkligen botten av bottenskrapet.

I alla fall… Han har spelat i Sverige och Aftonbladet skickade ut Markus Larsson för att recensera och det blev så bra som jag gissar att konserten var dålig. Om min kompis som ville starta en sajt där man får recensera recensenter hade startat sin sajt hade jag tveklöst gett denna recension en solklar femma.

Läs recensionen och njut. Den är bra.

2 svar to “Det var längesedan jag skrev något här. . .”

  1. Martin Aston Says:

    LOL, bra recension! Michael Bolton har en grym pipa – men är ju totalt smaklös. Tänk er en julskiva med Bolton, Mariah Carey och Kenny G… Burrrr…

  2. hanubabbel Says:

    Hehe… Du glömde Celine Dion. 🙂


Kommentera

