Köp Kayne Wests platta! Snälla!

tisdag, 18 Sep-07

analsex.jpgFör första gången på flera år är jag sugen på att köpa en hiphopskiva. Inte för att jag tror att den är bra, inte heller för att jag vill ha den utan för att om jag köper den så kanske jag bidrar till att 50 cent slutar som artist.

Den svulstige 50 cent har nämligen sagt att om hans nya skiva ”Curtis” säljer sämre än Kayne Wests nya skiva ”Graduation” så ska han sluta göra musik. Nu har ju 50 cent aldrig gjort musik, men jag antar att han menar att han ska sluta försöka göra musik, och det vore ju bra. Så, gott folk, iväg med er och stödköp Kayne Wests senaste. Ni kan köpa den här.

Nyheten läste jag i både SvD och DN.

Kommentera

