Fotboll när den är som bäst

onsdag, 15 Aug-07

När jag letade efter något roligt att slänga in i förra inlägget så trillade jag över dessa helt fantastiska små youtubare. Helt plötsligt förstår jag varför folk älskar fotboll. ;-)

3 svar to “Fotboll när den är som bäst”


  1. […] Jag förstår tjusningen med fotboll lite bättre nu när jag har sett dessa två filmer:  ds. […]

  2. moivoila Says:

    Hehe…ja, det är ett charmigt gäng som pysslar med den där ädla sporten. Speciellt i den andra filmen när de tar emot mängdens jubel, fast där inte var någon mängd…Roligt,ju. Fast kan inte påstå att fotboll i vanliga fall präglas av just humor. Synd !
    😉

  3. hanubabbel Says:

    Ja, det är inte humot man tänker på när man tänker på fotboll. Det måste ligga några tusen timmars fotbollstittande bakom såna här ihopklipp…


Kommentera

