Gorillor på vägen… eller var det en tysk?

måndag, 28 Maj-07

Snavade över en underbar text-tv nyhet helt i linje med TV3-texts journalistiska ambitioner. 😉

gorilla.jpg

3 svar to “Gorillor på vägen… eller var det en tysk?”

  1. Martin Says:

    Jag var en av dom som såg gorillan och anmälde det till polisen..

    Jag kan nästan svära på att det inte var en tysk turist som dom senare angav som förklaring..

    Jag hade 4 kompisar i bilen som såg gorillan dessutom och alla såg den..

  2. Sarah Says:

    Jag är bergssäker på att det var en gorilla! :O men den kanske klättrade upp i ett träd när polisen kom ? 🙂 Den var där, jag lovar! :O 🙂

  3. Calle Says:

    Lider verkligen med er, och måste för sakens skull upplysa om att ni delvis har rätt, för det ni såg var ingen Tysk turist. Om någon tysk turist arresterats för sitt yviga skägg tycker jag synd om honom. Men mest synd är det om Polisen i Halland, som inte har bättre fantasi än att skylla på skäggiga tyskar. De har faktiskt inte gjort något ont!


Kommentera

